Tuesday 18 June 2013

Allview P5 Quad Drivers

In primul rand ,  pentru root si orice altceva , aveti nevoie de drivere. De obicei , mai ales in cazul acestui telefon , drivere nu exista. Dar cum are un OEM , exista pentru el in alta tara. Vom folosi driverele de la Lenovo A820 + Xolo Q800. Mai jos aveti o arhiva de aplicatii care sunt folositoare pentru P5 Quad.

SPFlashTool - Program folosit la unbrick , custom recovery si root.
Drivers - Driverele normale pentru storage etc , se gasesc si cu windows update pt P5 quad
VCOM - Drivere mediatek pentru unbrick .
MTK Tools - Folositor la root , custom recovery , IMEI validation. UPDATED! Last version.



*********************** Am sa mai adaug pe parcurs.

5 comments:

  1. Ma poti ajuta cu un sfat pentru unbrick? Am scris pe forum softpedia problema..

    ReplyDelete
  2. si eu am brickuit un p5 quad...help please!!!

    ReplyDelete
  3. http://cosminmuntianu.wordpress.com/2013/08/13/unbrick-allview-p5-quadgionee-gn708wxolo-q800/

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. salut am facut toti passi pt a introduce un IMEI valid cu MTK tools, nu am avut nici o eroare in program dar nu Mia schimbat IMEI-ul , to invalid a ramas , aveti alte propuneri, PS: am incercat si cu Maui Meta 3G si aceiasi problem , nu il schimba din invalid in unul valid, pls help

    ReplyDelete